ŚMIERĆ KINGI CHOSZCZ I GŁUPOTA NG TRAVELER
Najnowszy National Geographic Traveler, dał artykuł o ostatnich dnaich życia znanej podróżniczki Kingi Choszcz. Dziewczyna zmarła na malarię w Afryce. Problem w tym, że przy artykule jest reklama koncernu produkującego specyfiki
"Reklamę z hasłem: "Zagrożenie malarią - 20 cm. Najbliższy szpital – 300 km. Chroń się od zaraz" umieszczono zaraz po raporcie specjalnym pt. "Zmarła w drodze". W tekście znalazł się zapis ostatnich dni życia podróżniczki (zmarła 9 czerwca br.). Fragmenty opisujące jej ciężki stan podkreślono czerwoną kreską" - opisuje miesięcznik Press.
Wydawca magazynu tłumaczy, że umieszczanie reklam kontekstowo jest najnormalniejsze na świecie. Przedstawiciel koncernu podkreśla, że reklama powinna być w innym miejscu bo firmie nie zalezy na takim kontekscie i takich emocjach.
Głupota redaktorów z NGT jest porażająca. I pewnie nieuleczalna.
Najnowszy National Geographic Traveler, dał artykuł o ostatnich dnaich życia znanej podróżniczki Kingi Choszcz. Dziewczyna zmarła na malarię w Afryce. Problem w tym, że przy artykule jest reklama koncernu produkującego specyfiki
"Reklamę z hasłem: "Zagrożenie malarią - 20 cm. Najbliższy szpital – 300 km. Chroń się od zaraz" umieszczono zaraz po raporcie specjalnym pt. "Zmarła w drodze". W tekście znalazł się zapis ostatnich dni życia podróżniczki (zmarła 9 czerwca br.). Fragmenty opisujące jej ciężki stan podkreślono czerwoną kreską" - opisuje miesięcznik Press.
Wydawca magazynu tłumaczy, że umieszczanie reklam kontekstowo jest najnormalniejsze na świecie. Przedstawiciel koncernu podkreśla, że reklama powinna być w innym miejscu bo firmie nie zalezy na takim kontekscie i takich emocjach.
Głupota redaktorów z NGT jest porażająca. I pewnie nieuleczalna.
Zdjęcie ze strony www.empik.com
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home