Monday, July 27, 2009


ŚMIERĆ KINGI CHOSZCZ I GŁUPOTA NG TRAVELER

Najnowszy National Geographic Traveler, dał artykuł o ostatnich dnaich życia znanej podróżniczki Kingi Choszcz. Dziewczyna zmarła na malarię w Afryce. Problem w tym, że przy artykule jest reklama koncernu produkującego specyfiki

"Reklamę z hasłem: "Zagrożenie malarią - 20 cm. Najbliższy szpital – 300 km. Chroń się od zaraz" umieszczono zaraz po raporcie specjalnym pt. "Zmarła w drodze". W tekście znalazł się zapis ostatnich dni życia podróżniczki (zmarła 9 czerwca br.). Fragmenty opisujące jej ciężki stan podkreślono czerwoną kreską" - opisuje miesięcznik Press.

Wydawca magazynu tłumaczy, że umieszczanie reklam kontekstowo jest najnormalniejsze na świecie. Przedstawiciel koncernu podkreśla, że reklama powinna być w innym miejscu bo firmie nie zalezy na takim kontekscie i takich emocjach.

Głupota redaktorów z NGT jest porażająca. I pewnie nieuleczalna.
Zdjęcie ze strony www.empik.com

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home